KONE op de VvE & Vastgoedonderhoud Beurs Haaglanden 2018

Logo_A4_bl_rgb

Al meer dan 100 jaar is KONE toegewijd aan het begrijpen van de behoeften van onze klanten. We leveren toonaangevende liften, roltrappen en automatische deuren , alsook innovatie oplossingen voor modernisering en onderhoud. Maar nog belangrijker, wij leveren een goede People Flow.

Als marktleider binnen Nederland heeft KONE een voorbeeldfunctie. Niet alleen op het gebied van de service die geleverd wordt aan de klanten, maar ook hoe wij omgaan met maatschappelijke kwesties zoals het milieu. Gebouwen zijn goed voor 40% van het totale energieverbruik op de wereld. 2 tot 10% van de totale energieconsumptie binnen een gebouw komt voor rekening van liften, roltrappen en automatische deuren. Door hier voor het juiste type te kiezen kan enorm veel energie worden bespaard.

Wij streven naar een blijvende verduurzaming van de bebouwde omgeving in Nederland, eco-efficiënte oplossingen voor een betere People Flow. Daartoe ontwikkelt de organisatie keurmerken voor een onafhankelijke beoordeling van gebieden en gebouwen (zowel nieuw als bestaand) op het gebied van duurzaamheid.

Nieuwe ontwikkelingen samen met onze klanten

Wij zijn continu bezig met het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten om toegevoegde waarde te leveren aan onze klanten. In het verleden werden deze bedacht op de R&D afdeling in Finland. Tegenwoordig doen wij dit samen met onze klanten wereldwijd. We spreken hen over hun grootste uitdagingen en bedenken samen met hen mogelijke oplossingen hiervoor. Op basis van deze gesprekken hebben wij dit jaar 2 nieuwe innovaties geïntroduceerd: de 24/7 Connected Services en KONE Residential Flow.

  • 24/7 Connected Recent introduceerden wij de 24/7 Connected Services in samenwerking met IBM Watson. Hierbij worden de liften verbonden met de cloud waar data wordt opgeslagen. Deze verzameling van data van liften wereldwijd wordt continu geanalyseerd waardoor patronen worden ontdekt. Zodra de lift afwijkend gedrag vertoont stuurt het systeem een signaal naar de monteur. Bij grotere afwijkingen – die voor stilstand kunnen zorgen – komt de monteur direct in actie. Daarnaast krijgt de klant de beschikking over een dashboard waar dag en nacht de prestaties van de lift(en) worden weergegeven. De 24/7 Connected Services betekent een meer veiligheid, hogere beschikbaarheid en transparantie.
  • KONE Residential Flow We kennen het allemaal. Met volle handen, in de stromende regen zoeken naar onze huissleutels. Hoe makkelijk zal het zijn om zo door te kunnen lopen? Dat kan met KONE Residential Flow! Met een handige smartphone app is het mogelijk om vanaf de entreedeur handsfree door het gebouw te bewegen. Zelfs de lift wordt automatisch opgeroepen en stopt op de juiste verdieping. Maar het systeem heeft niet alleen voordelen voor bewoners. Facility managers kunnen namelijk direct berichten sturen naar de bewoners, zodat zij niet langer op locatie aanwezig hoeven te zijn.

Bovenstaande voorbeelden zijn slechts het begin van de vele nieuwe oplossingen die wij in de komende tijd zullen bieden. Ontwikkeld op basis van feedback van onze klanten. We vinden het belangrijk dat onze producten en diensten aansluiten bij hun behoefte en hun leven – en die van de eindgebruikers – een stuk comfortabeler maakt.

Het soepel, veilig, comfortabel én milieu vriendelijk verplaatsen van mensen, KONE doet het.

 

Kom voor meer informatie naar de VvE & Vastgoedonderhoud Beurs Haaglanden. Bestel hier GRATIS uw ticket t.w.v. €12,50- en volg ons op facebook voor het laatste nieuws.

Nieuwsbrief ontvangen?